Najpierw trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne środki w reklamę w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. www.levelrank.net . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!